2011. december 27., kedd

VIGYÁZZ ez MALEFICA alegnagyobb boszorkány baba 34 - Jelenlegi ára: 3 990 Ft

.
Az ÉLETHŰ MÁSOLATA az EREDETI
..... ..... "Hölgynek"..... ..... volt már Ő minden ..... FELESÉG ..... .
..... ANYÓS ..... FŐNÖKNŐ ..... . SZOMSZÉDASSZONY ..... .
Ő "MALEFICA" olyan boszorkány akit Démon tanitott !!!
Cselekedeteinek egyedüli célja
az hogy ártson másoknak, ebben leli örömét !!!!
..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ...
Én az egykori kelet-nyugatnémet határon fekvő
Harz hegységben találkoztam vele.
Sötétedett már és én ott álltam egy szakadék szélén egy
érdekes sziklába mélyedt "patanyomban"
Tudtam ez annak a csódalónak a patanyoma, mellyel a
Királykisasszony menekülve ugratott át e-szakadékon.
Surrogást hallottam és árnyak repkedtek fejem felett
és egyszercsak mellettem termett Ő  !!!!!
Látod... szép királyfi.... én ott lakom a magas csúcson amit
sokan "Brocken"-nek hivnak, elhozom a másomat részedre
ha kapok tőled egy csókot..... . hátha megjavulok, "mosolygott"rám !
Megadtam neki .... egyszer-kétszer-háromszor..... . és elhozta....
ime itt van a mása amit tőle kaptam..... ... de becsapott :
NEM JAVULT MEG SOHA !!!!! !!
..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ...
mérete : 51 cm.
.
NAGYON OLCSÓN !!!!
Törékeny !
KÉRDEZZEN !!!!!
..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..
Átadás készpénzért soroksáron,
esetleg időjárás függvényében 
szombat - vasárnap 1/2 3 és 3 ó között
a Hungária krt on,
..... vagy postai úton /ajánlott-tértivevény/
a vevő terhére és kockázatára !
.
.



Jelenlegi ára: 3 990 Ft

Az aukció vége: 2011-12-31 13:18
. VIGYÁZZ ez MALEFICA alegnagyobb boszorkány baba 34 - Jelenlegi ára: 3 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése